Are you game?

Σιγά μη γίνω κακομοίρα για να με λυπηθείς.

Σιγά μην σου προκαλέσω τον οίκτο, για να σε έχω κοντά μου, να θέλω απεγνωσμένα τη βοήθειά σου, για να αισθάνεσαι καλά που είσαι πιο πάνω από μένα, αφού με βοηθάς, αφού σε έχω ανάγκη.

Τι να κάνω μια σχέση εξάρτησης; μια εξαρτημένη σχέση, μια εκβιαστική σχέση, μια σχέση που το πάθος της αντί να εδρεύει στην επιθυμία για ζωή, κωλοκάθεται στην ανάγκη για εξουσία (ας κρατήσουμε τα λουριά και τις χειροπέδες για άλλες στιγμές, όχι για να μας φυλακίζουν στη ζωή μας).

Σου υπόσχομαι να είμαι ευτυχισμένη. Με, ή χωρίς εσένα, το αν είσαι εδώ είναι δικό σου θέμα.

Και κάθε φορά που θα θέλεις να κλαφτείς, δε θα σε παρηγορήσω. Θα σου δείξω την αλήθεια, πως τα έχεις όλα, όλα, και πως το μεγαλύτερο δώρο που μπορούσες να πάρεις, είναι η ίδια η ζωή.

Κι αν δεν την φροντίσεις, θα την χάσεις – όπως κι εγώ και όλοι μας. Θα προκαλέσεις την αδυναμία σου, την α-σθένειά σου, την αρ-ρώστια σου και μ’αυτό θα στερηθείς και την διάρκεια του χρόνου της ζωής σου, που είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχεις.

Μπορώ – και θα το κάνω – να σε χαιδέψω. Στο κορμί, όχι στ’αυτιά σου. Μπορώ να σ’αγκαλιάσω, με τα χέρια μου, όχι με τα λόγια μου, για να σου δείξω πως σ’αγαπάω, και να πάρω κι εγώ τη χαρά από το χάδι και την επαφή του κορμιού μου με το δικό σου.

Μόνο όμως επειδή το θέλω, όχι επειδή το έχω ανάγκη, ούτε εγώ, ούτε εσύ.

Μεγάλα παιδιά είμαστε, άσε τα «κου-κου-τζα!» για τα ανήλικα.

Εμείς θα παίξουμε το παιχνίδι των μεγάλων.

Κι αν έχεις τα κότσια, μικρέ μου τυφλοπόντικα, κάνε το ίδιο, σε προ(σ)καλώ.

Απαίτησε τη χαρά και την ηδονή στη ζωή σου και κόπιασε για την υγεία και τη δύναμή σου, φρόντισε η τύχη σου να σου ανήκει.

Κι εγώ θα σταθώ στο πλάι σου περήφανα και σκανταλιάρικα, και θα συνεχίσω να ζω ευτυχισμένη, μαζί σου.

Έλα να κάνουμε τη ζωή ένα παιχνίδι χαράς κι επιτευγμάτων, όχι ανταγωνισμού και επιτυχιών.

Παίζεις; 😉

4 thoughts on “Are you game?

  1. Αχ! Φωτεινή μου, νομίζω πως όταν δεν λειτουργεί η ακοή, η όραση, η όσφρηση ή η αφή του άλλου, τι να πεις; 😉
    Ού ου ου; με ακούς όταν σου μιλώ; με βλέπεις όταν σκοτεινιάζω; μυρίζεις πως κάτι σιγοβράζει; «πιάνεις» κάτι; ή ενδιαφέρεσαι μόνο για την προσωπική σου καλοπέραση;
    Απ’ την άλλη είναι απαραίτητο να βγάζουμε προς τα έξω αυτά που μας ταλαιπωρούν γιατί αλλιώς γίνονται δηλητήρια… και ως γνωστόν, από εκεί ξεκινούν και όλες οι αρρώστιες!
    Και αν είμαστε μεγάλα παιδιά, ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του, γιατί μάλλον ελκύουμε τα γεγονότα που πρέπει ν’ αντιμετωπίσουμε στη ζωή μας! 😛

    ΑΦιλάκια δυναμικά! 🙂

  2. Έτσι, έτσι, έτσι!!! 😀
    υ.γ. όταν ο άλλος είναι νεκρός, θαρρώ δεν τον πλησιάζεις γιατί ή βρωμάει από τη σαπίλα, ή δεν μυρίζει πια. Και να το κάνεις δε θα το νιώσει γιατί είναι νεκρός. Κι αν ακόμα βρίσκεται δίπλα σου από καιρό αλλά έχει χάσει τις αισθήσεις του, μπορεί κι εσύ να έχεις κάνει κάτι για να του το προκαλέσεις – να τα λέμε κι αυτά. Στην πρώτη περίπτωση δεν ασχολείσαι καν, γιατί θα χάσεις πολύτιμο χρόνο και ενέργεια, και τότε κάνεις κάτι κακό στον εαυτό σου πλέον. Στη δεύτερη περίπτωση δίνεις τις πρώτες βοήθειες κι ακόμα καλύτερα το φιλί της ζωής. 😉
    Αυτά. Πάω να φάω ένα καταπληκτικό κανταίφι με παγωτό βανίλια – πρόσφατη απόλαυση και κόλλημα.
    Φιλούθκιααααααααα :*

  3. A! μιαμμμμμμμμμμμμμμμμμμ! 😛
    Σιγά μη μας κοπεί η όρεξη! (και ας φταίμε που δεν πήραμε όταν έπρεπε τη ζωή στα χέρια μας!!! ) 😀

  4. Καλέ εννοείται, κόβεται η όρεξη (γενικά);
    (καλά, μην το παίρνουμε και τόσο βαριά, κανείς δε φταίει, δε γενηθήκαμε με οδηγίες χρήσεως στο χέρι, κι ούτε υπάρχει σωστή ή λάθος στιγμή, κάθε στιγμή είναι καλή στιγμή για μια μικρή ή μεγάλη… υπεύθυνη απόλαυση!!) 😀

Σχολιάστε

