Μου είπες…

στις

Μου είπες να γράψω κάτι διαφορετικό. Κι εγώ όμως δεν ξέρω τι να γράψω. Τα έχω δοκιμάσει όλα θαρρώ. Όσα τουλάχιστον περνάνε από το μυαλό μου.
Πως να κάνω κάτι που δεν είναι δικό μου;
Πως να παίξω έναν ρόλο που δεν έχω βιώσει;
Αλήθεια, οι ηθοποιοί που παίζουν τους δολοφόνους, θα έπρεπε στ’αλήθεια να έχουν κάνει έναν φόνο για να μπορέσουν να τον παίξουν πειστικά;
Έτσι κι αλλιώς, τελευταία ποιώ ένα ήθος που δεν είναι δικό μου – ή δεν ήταν ως τώρα, τουλάχιστον.
Αλλά… δε βαριέσαι, ποιος είπε ότι υπογράφουμε συμβόλαιο πως είμαστε ‘κάπως’ και θα συνεχίσουμε να είμαστε έτσι όλη μας τη ζωή;
Μηπως δεν είναι η ζωή ένα παιχνίδι, ένα ταξίδι, ένα πεπερασμένο χρονικό διάστημα που μέχρι να συνειδητοποιήσεις ότι δεν είσαι αθάνατος βρίσκεσαι τόσο κοντά στο τέλος, όσο μια ανάσα;
Γιατί να είσαι ‘έτσι’ κι όχι ‘κι αλλιώς’ συνέχεια;
Θέλω να ταξιδέψω.
Αυτό μού’ρχεται.
Δε θέλω να πω καμμιά μεγάλη αλήθεια σε κανένα, να γράψω καμμιά συμπαντική αλήθεια, ή να κάνω μαγικά.
Θέλω να δω, να ακούσω, να γνωρίσω. Και δεν θέλω να το πω σε κάνένα. Όχι για να κρατήσω μυστικό, αλλά γιατί ξέρω πια πως ότι κι αν βιώσω δεν μπορώ ούτε να το περιγράψω, ούτε να το μοιραστώ με κανένα.
Εδώ ο άλλος δίπλα σου είναι μέσα στη Μαγεία και δεν το βλέπει – είναι στο δικό του κεφάλι. Γιατί έτσι θέλει. Ώρες ώρες.
Κι εγώ εκεί, να ζω το απερίγραπτο.
Μόνη; Εντελώς και καθόλου. Τι να σου λέω τώρα…
Γιατί όχι;
Κοίτα τη στιγμή μου.
Έφυγες πριν λίγο κι συνεχίζω να πίνω το ουίσκι που έφερες.
Κι αύριο θα πάω στη δουλειά και θα κάνω όμορφα πράγματα.
Περνάμε ωραία, ό,τι κάνουμε μαζί είναι όμορφο και έχει ουσία, και θα κοιμηθώ γλυκά το βράδυ.

Κι εσύ είσαι καλό παιδί. Κι ας σε ήθελα κακό. Όπως κι εγώ.

(φαντάζομαι πως ούτε αυτό ήθελες, αλλά δε με νοιάζει. Είπες να γράψω κάτι διαφορετικό. Πρώτη φορά γράφω κάτι σε σένα. Πιάνεται;)

Να! θα σου αφιερώσω το τραγουδάκι που παίζει τώρα στο Δεύτερο.
Για σένα:

Καληνύχτα 😉

 

Υ.Γ. τι θα γίνει μ’αυτά τα ντε ζα βου ρε φίλε;

2 Σχόλια Προσθέστε το δικό σας

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σημασία έχει να γράφουμε, έτσι αποφάσισα! 😀
    Το για ποιον γράφουμε, δεν νομίζω πως έχει και πολύ σημασία, ούτε και αν πραγματικά μας ακούν αυτοί που μας νοιάζονται;
    Χαίρομαι όταν εμφανίζεσαι σαν… πεφταστέρι!!! 😛
    ΑΦιλάκια καρδιάς Φωτεινή μου! ❤

  2. Ο/Η Fou a Graf λέει:

    Και καλά έκανες Άϊναφετς μου! Αυτός βέβαια για τον οποίον έγραψα τώρα, όχι μόνο το άκουσε, αλλά το χάρηκε κιόλας – γιατί αυτός το ζήτησε. Ήταν ‘παραγγελιά’!! Τώρα επειδή καλοκαιράκι έρχεται κι εμένα τα μυαλά μου δεν συμμαζεύονται και είμαι να παίρνω τους δρόμους, τα βουνά και τις θάλασσες, ίσως να κάνω λίγο καιρό να ξαναφανώ (σαν κομήτης μη σου πω!)
    Πολλά πολλά φιλιά! :* Καλό μας καλοκαίρι 😉

Σχολιάστε

